2013

Publicerad 2013-01-02 20:28:13 i Allmänt

Nytt år nya möjligheter!:D
 
2012 har passerat riktigt fort, är väl ett år som mest har gått emot mig i de mesta.
Har blivit sårad och en som betydde mycket för mig ljög mig rakt i ansiktet, hamna dock i ett vägskäl där jag kände att jag måste för en gångs skull tänka på mig själv istället för alla andra och de är de absolut bästa val jag någonsin har gjort! Har aldrig mått så bra som när jag fick bryta mig fri:D
 
Efter regn kommer solsken och mycket rikitigt J kom in i mitt liv och de känns underbart!
Har även E,S,S och A som trillat in och ännu närmare så kan bara säga att livet är sjukt bra och undrar ibland om de bara är en dröm:b
 
Kan iallafall passa på att berätta att nyår spenderades med dom bästa på bästa sätt med god mat och dryck:)
 
Morgondagen består av jobb och möjligtvis något häng:)
 
Puss på er alla där ute vänner som ovänner!!:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela