-

Publicerad 2012-12-26 19:17:41 i Allmänt

Sådär ja som vanligt så kommer jag av mig i bloggandet då de händer en massa i livet:b
 
Nå i torsdags var jag och sara på stan och köpte julklappar och mötte även upp elin så hon följde med till kollektivet men kvällen var faktiskt rätt lugn:)
fredagen bestod av jobb sen gjorde vi storheden en sväng hem och sega, beställde pizza och sen vid 9 tiden fick dom för sig att dricka så jag rattade till bergnäset tills de var dags för utgång:) Jävligt kul trots att jag var nykter, mötte såklart upp min andra hälft Stina som var rätt tankad;b haha 
Som sagt mitt hem är ett kollektiv så slutade med fullt hus på natten:b
 
Lördagen var en jobbig dag för oss alla:b jag var sympatibakis så de var stenhårt bakishäng i min säng:b
Var även till sandnäset och släppte hundarna sen hann jag ju få mig tjocksockar av goJulia:)
Resten av kvällen var väldigt lugn, försökte fixa min skuff men gick sådär sen blev  de bara filmhäng:)
 
Söndag så blev  de att julklappshandla de sista:b haha Så blev två svängar på storheden och en sväng på stan:)
sara kom hit och fick sig en julklapp sådär i förväg också:) i övrigt så är jag ju doris så kommer inte ihåg vad jag gjorde:b haha
 
Julafton började med arbete till 12 ungefär, då bytte folket som vanligt av varandra här hemma innan de var dags för mig att rulla mot piteå:) Helt okej julafton faktiskt, fick bla en mjukisdress, parfym, sockar, lotter, choklad, ett halsband, ett armband osv:) Rullade hemåt där vid 8 och då vare bergnäset som gällde innan de var dags att nanna kudden.
 
Gårdagen var rätt lik alla andra dagar, påväg till jobbet så insåg jag hur galen folk är som ids åka på elgiganten/mediamarkt före f*n för de var då fullt på båda ställena.. Hem duscha och samla gänget innan vi drog på storheden vi också för att leta en tv åt mig då jag insåg att 32" var för liten att ha i tvrummet:b haha
hittade tillslut en 46" i helt rätt kurs och är jävligt nöjd:D 
Väl hemma så påbörjades maten och inkoppling av tvn, mitt i all röra så halkade även elin in :)
 
Efter lite koma på soffan så vare bara häva sig ut och slira, fy fan så kul, nu blire en baklhjulsdriven bil:D:D
Jag som är en underbar kvinna och arbetar både jul och nyår fick avrunda där vid 11:b
 
Och så har vi då idag, den här dan har varit riktigt seg då nån ringde halv 5 imorse och ville surra men de var jag inte lika pigg på:b soffan har varit jävligt skön idag men har ju haft städhjälp också så de är ju fräsch här hemma:) till och med hunden är nyvaskad:b
 
Men snart äre dags för mig att dyka i säng för att ladda en ny arbetsdag imorgon som börjar 06.00 men cash is king:D:D
 
Puss på er!!
 
 
Just de!! Jag vet att ni är avundsjuka på mitt liv och har själv så meningslöst liv så ni måste prata om mitt men kom ihåg att i mina ögon är ni inte ens skit värda så testa aldrig hälsa på mig igen, ni har vänt mig ryggen och de har ni gjort för sista gången men ni kommer en dag inse att jag har rätt och då kommer ni ångra er så sjukt mycket!  Jag gjorde nått åt mitt liv och de är de bästa jag någonsin har gjort så sluta klaga och förändra!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela