Måndag

Publicerad 2012-12-10 20:16:12 i Allmänt

Jaha ja, fick klagomål om att jag måste skriva så då äre väl likest jag gör de;b
 
Nåå ihelgen så vare väldigt lugn, min älskade moster från västerås som jag inte träffat på 9år var här , vi hälsade på mamma och sen degade vi i soffan tills de då var dags för mig att åka på stan;b haha hon är ju ingen ungdom nå mer så hon gick och la sig:)
 
För ovanlighetens skull så vare faktiskt roligt att fara ut och surra, brukar ju oftast suga:b 
Nåå härjade på lite och for fram å tillbaka så klockan var väl där vid 2 innan jag var hemma:)
 
Så igår då hann vi typ bara kliva upp och käka innan de var dags att köra moster till flyget och för mig att åka till pappa för att fira min födelsedag:) I vanlig ordning så hade ju hundarna race inne så när vi väl satte oss i bilen för att rulla hem så typ dog dom:b haha
 
Väl hemma så fick jag besök av mina älskade innan de var dags för att skalla kudden:)
 
Klockan och Sara ringde 05.00 och de var väl inte så uppskattat men vid halv 6 vare bara häva sig upp och rulla till jobbet.. Dagen har väl gått sådär, kört över min fot med pallbjörn två gånger glömt tidning hit och dit och stressat som en dåre men de gick bra trots allt:) 
 
Har även varit och höftledsröngta Goa idag, hade Elin till hjälp och de gick faktiskt väldigt bra:) 
Dock så är hon fortfarande rätt borta så de skär lite i hjärtat:(
 
Nu ska jag iallafall hoppa i duschen innan de är dags för sängen:)
 
Puss!;)

Kommentarer

Postat av: almqvist

Publicerad 2012-12-11 14:37:59

tjoo, nicast att du har blogg ;) En ny läsare hära check :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela