Söndag

Publicerad 2012-12-16 12:34:33 i Allmänt

Då var söndag här igen, tycker helgerna bara försvinner, man hinner inte ens va med:/
 
Natten till fredag gick de inte så  bra att sova , som vanligt, var nervös för att försova mig så vakade:/
När jag gick ut så möttes jag av snöstorm, tog mig iallafall till jobbet helskinnad:)
Första bilen var sen så stod och surra tills den kom men dock så var ju tidningarna sen så blev en lagomt stressig arbetsdag:( slutade där vid 2 och då blev de bolaget sen hem och ta en taktikvila så man skulle orka med kvällen:b
 
vaknade där vid 5 av att stina ringde och då stressa hon på mig som fan så var mest förvirrad:b gjorde mig klar sen blev de berget och trycka en pizza innan vi drog till Alex och började dricka:)
Kombinationen lite sömn och absinthe + massa annat dricka resulterade i att jag blev tokfull:b haha
 
Kanon chef kväll med mycket roligt!!:)
 
Vaknade väl där vid halv 10 av att Ginza väckte mig så då vare bara mata och rasta:) Stina kom också upp efter en stund så vi satt och surra och käkade innan hon körde oss till bergnäset:)
Skruva skoter, skotta, äta, handla var väl de man hann med innan kvällen kom:) dock så kändes de ju som en söndag igår men som tur var så var de ju bara lördag så vi bestämde oss för att åka och sladda:)
 
GIck till sara och sopade av govolvon innan vi rullade mot storheden och shit vad roligt de var:D Måste köpa mig en bakhjulsdriven bil nu:D :P
 
Åkte in till stan och surrade lite med Alex och Matte innan vi åkte hem:)
 
Har inte gjort då himla mycket ännu idag , skottat min pplats och sopat av bilen som såg ut som en igloo och varit ute med Ginza och lekt i snön:D Hon älskar verkligen snö:b
Ska dra av med dammsugarn en sväng nu så folk slipper dö av allt hundhår sen blire att dra ett häng med tjejerna, ska bla och tina av bilarna:)
 
PUSS!!!!!
 
Älskade Ginza i snön<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela