10 December

Publicerad 2012-12-10 19:46:31 i Allmänt

De är ju ett tag sen man skrev men kände att jag måste få ut lite tankar så skriver här:)
 
Tiden har bara sprungit iväg sen jag sist skrev och ens liv ser ju väldigt annorlunda ut nu..
 
De är saker jag inte förstår, folk påstår sig vara ens vänner men så fort man vänder ryggen till så snackar dom skit.. Man har sina aningar och känslor och när dom väl stämmer så är de ingen som vågar stå på sig och säga nå.. 
 
Alla kan bara dra åt skogen för ni är bara avis på mig och mitt liv! Ni har så tråkigt liv så ni måste prata om mitt och störa er på mig för att jag är så jävla bäst!!
 
 
Livet leker!!
 
PUSS!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela