12-12-12

Publicerad 2012-12-12 19:48:53 i Allmänt

De har varit en massa snack om denna dag men inte vet jag om den varit nå direkt märkvärdig..
 
Har arbetat som vanligt och sovit på soffan;b haha 
Animal planet har stått på hela dan har inte ens orkat byta kanal:b 
Har som sagt inte gjort så mycket förutom typ färga håret och käka:b 
Ska iväg på nå mission här snart sen äre sängen:)
 
 
 
Där vid 5 tiden så kom Cribbis och lämnade opeln och tog Goa med sig och de är väl de bland de värsta som hänt mig någonsin:'(
Jag vet att hon har de bra men de gör som ändå ont i hjärtat att hon inte är här hos mig och skedar med mig på kvällarna:( Jag hoppas att jag får träffa henne snart igen:)
 
Mamma älskar dig Goa!<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela