Tisdag

Publicerad 2012-12-11 16:30:13 i Allmänt

Ännu en arbetsdag är över:)
 
Dagen började väl inte sådär jätte bra efter skuffen på min bil inte ville låsa upp sig så tjejerna fick vara hemma idag, fort till jobbet och där har de gått riktigt bra faktiskt, har varit hel taggad pga massa roliga besked och händelser så ljudet på stereon har bara blivit högre och högre:b studenterna utan för ica måste ha trott att jag var knäpp:b haha
 
Nåå efter jobbet vare gasen i botten hem och hämta tjejerna sen mot bergnäset och droppa MK grejerna som kommit till Catarina:) Flummade på och hade oss dära medans jag då väntade på Stina så vi kunde släppa hundarna men ingen har sagt att Stina är känd för att vara snabb så till slut åkte vi själva:)
 
Haha väl i skogen så blev de lite panik när de började skjuta i skogen så sprang till bilen:b 
 
Har startat en tvättmaskin, försökt fördela lite kläder i garderoberna och precis ätit nå yoghurt och tänkte dammsuga men de är ju inge idé när Stina, Jonte och bobbo är påväg så får roa mig med att byta sängkläder istället:D
 
Hoppas på en kanon kväll ikväll:D 
 
Puss på er !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela